بوشهری‌های مشارکت بالایی در انتخابات امسال ثبت کردند – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

بوشهری‌های مشارکت بالایی در انتخابات امسال ثبت کردند - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اسمارت تیم ضمن تقدیر از مردم به واسطه حضور گسترده و پرشور در انتخابات اظهار کرد: مردم استان بوشهر در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به میانگین کشوری حضوری بیشتر داشتند.

وی با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی میزان مشارکت مردم در انتخابات نسبت به مرحله اول بیان کرد: میزان مشارکت مردم استان در مرحله اول انتخابات امسال ۴۶ درصد و در مرحله دوم بیش از ۵۷ درصد بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند، تاکید کرد: در مرحله دوم انتخابات در مجموع ۷۹۰ شعبه اخذ رأی، ۴۶۰ هزار و ۴۲ رأی به ثبت رسید.

وی بیان کرد: در استان بوشهر سعید جلیلی ۲۲۸ هزار و ۸۱ رأی و مسعود پزشکیان نیز ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رأی کسب کردند.

محمدی‌زاده ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: همه باید در کنار هم برای پیشرفت کشور در کنار دولت جدید تلاش کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوشهری‌های مشارکت بالایی در انتخابات امسال ثبت کردند – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوشهری‌های مشارکت بالایی در انتخابات امسال ثبت کردند – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.