بازداشت 9170 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته

بازداشت 9170 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته

باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته 9170 فلسطینی در کرانه باختری و شهر قدس توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

به گزارش اسمارت تیم، باشگاه اسیران فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته 9170 فلسطینی در کرانه باختری و شهر قدس توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند که 640 نفر از بازداشت شدگان کودک و 310 نفر نیز زن هستند.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، در این بیانیه همچنین آمده است در این مدت 6627 حکم بازداشت موقت در حق فلسطینیان صادر یا تمدید شده است.

باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد که تاکنون 85 خبرنگار نیز توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند که 52 نفر از آنها از جمله 14 خبرنگار از غزه در بازداشت موقت هستند؛ همچنین 6 خبرنگار زن فلسطینی نیز در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

باشگاه اسیران فلسطین همچنین تاکید کرد که اکثریت افراد بازداشت شده به بازداشت موقت درآمده اند. هم اکنون شمار افراد تحت بازداشت موقت در زندان های رژیم صهیونیستی به بیش از 3400 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرده که از هفتم اکتبر تاکنون 310 نفر از کادر پزشکی و درمانی بازداشت شدند.

نظامیان صهیونیست دست کم 30 وکیل فلسطینی و 35 مهندس را بازداشت کرده اند.

از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفت اکتبر ارتش این رژیم عملیات ها و یورش های خود را به کرانه باختری افزایش داده است که منجر به شهادت 544 نفر از جمله 133 کودک و زخمی شدن بیش از 5200 نفر دیگر در کرانه باختری شده است.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 9170 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 9170 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته"، کلیک کنید.