آسیب سیلاب به 2 هزار نفر در خراسان رضوی – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

آسیب سیلاب به 2 هزار نفر در خراسان رضوی - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، محمودی در تشریح عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی استان خراسان رضوی گفت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی، عملیات امدادرسانی در مناطق متاثر از سیل در این استان آغاز شد.

وی افزود: 2 هزار و 39 نفر از سیلاب خراسان رضوی متاثر شده اند که امدادگران هلال احمر تا ساعت 22 امشب، 27 اردیبهشت به 1162 نفر آسیب دیده از سیلاب امدادرسانی کرده اند. همچنین 18 نفر با تلاش امدادگران، از سیل نجات داده شدند.

محمودی افزود: متاسفانه در سیلاب خراسان رضوی، 7 نفر مفقود شدند که 4 مفقودی پیدا شده و عملیات جست وجوی 4 مفقودی دیگر ادامه دارد.

به گفته رییس سازمان امدادونجات هلال احمر، با تلاش 59 تیم عملیاتی هلال احمر، آب جمع شده در 198 باب منزل مسکونی، تخلیه شده و 8 نفر نیز اسکان اضطراری داده شده اند.

امدادرسانی در این استان ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسیب سیلاب به 2 هزار نفر در خراسان رضوی – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسیب سیلاب به 2 هزار نفر در خراسان رضوی – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.