آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه

آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در صد و نود و چهارمین روز از جنگ غزه از افزایش آمار شهدا و مجروحان در این جنگ خبر داد.

به گزارش اسمارت تیم، وزارت بهداشت غزه در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف 24 ساعت گذشته مرتکب 6 کشتار در نوار غزه شد که منجر به شهادت 56 نفر و زخمی شدن 89 نفر دیگر شد. تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوارها و در مسیرهایی هستند که آمبولانس ها و دفاع مدنی امکان دسترسی به آنجا را ندارند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه تاکید کرد: آمار قربانیان جنگ غزه به 33 هزار و 899 شهید و 76 هزار و 664 زخمی رسید.

با گذشت 194 روز از جنگ غزه و جنایات بی امان رژیم صهیونیستی علیه این باریکه، وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدای جنگ غزه به 33 هزار و 843 نفر خبر داد.

جنگ اشغالگران علیه غزه تخریب عظیم زیرساخت ها و یک فاجعه انسانی بی سابقه را به همراه داشته است. صدها هزار نفر از مردم غزه به دلیل کمبود آب و برق در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند و مقامات اشغالگر از رسیدن کمک های بشردوستانه به آنها جلوگیری می کنند.

مذاکرات برای آتش بس در غزه به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفتش با درخواست حماس برای عقب نشینی از غزه همچنان بی نتیجه مانده است.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه"، کلیک کنید.