دستگیری سارق موتورسیکلت در شرق تهران – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

دستگیری سارق موتورسیکلت در شرق تهران - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، سرهنگ رضا صادقی پور گفت: بیست و هفتم بهمن، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 128 تهران نو در محدوده خیابان پیروزی تهران در حال گشت زنی بودند که به یک نفر که به صورت پیاده در حال هُل دادن موتورسیکلتی خاموش بود، مشکوک شدند و فرمان ایست را صادر کردند.

وی ادامه داد: راکب موتور سیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله موتورسیکلت را رها کرده و به صورت پیاده اقدام به فرار می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین گام با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شگردهای پلیسی موفق به دستگیری سارق موتورسیکلت شدند.

سرهنگ رضا صادقی پور خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و 8 فقره سرقت موتورسیکلت دیگر در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری سارق موتورسیکلت در شرق تهران – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری سارق موتورسیکلت در شرق تهران – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.