حملات موشکی حزب الله علیه صهیونیست ها

حملات موشکی حزب الله علیه صهیونیست ها

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که ساعت 18 و 6 دقیقه امروز هم با حملات موشکی پایگاه صهیونیستی الرمثا در منطقه اشغالی کفرشوبا را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که مجاهدان این جنبش در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به تجاوز صهیونیست ها به خودروی امدادی در جنوب لبنان در منطقه الناقوره که منجر به شهادت ومجروح شدن چند نیروی امدادی شد، شهرک های صهیونیست نشین جعتون، عین یعقوب و یحیعام را با ده ها فروند موشک کاتیوشا هدف قرار داده اند.

حزب الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حملات موشکی حزب الله علیه صهیونیست ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حملات موشکی حزب الله علیه صهیونیست ها"، کلیک کنید.