امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است 

امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است 

اسمارت تیم/خوزستان رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: این امکان برای افراد سابقه‌دار فراهم شده تا به زیارت بروند و اصلاح شوند و این در زمان سایر زائران تاخیری ایجاد نمی‌کند.

سردار محمدعلی نوری‌نژاد امروز (۲۴ مردادماه) در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: یکی از وظایفی که فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای زائران ابا عبدالله الحسین(ع) اندیشیده، برقراری امنیت کامل آنان است. 

به گزارش اسمارت تیم، وی افزود: یک بخش تامین امنیت، در قالب کارهای پیشگیرانه در طول مسیر، محل‌های استراحت، پایانه‌ها و… است و یک بخش دیگر هم اینکه مانع افراد سابقه‌داری شویم که قصد سرقت دارند. 

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: به همین خاطر اقداماتی انجام شده که این افراد برای کارکنان انتظامی شناسایی شده باشند. سوابق آن‌ها و مکان آن‌ها معلوم و هنگام تردد در هر جا و مکانی قابل کنترل هستند.

سردار نوری‌نژاد تصریح کرد: این امکان هم برای افراد سابقه‌دار فراهم شده تا به زیارت بروند و چون سامانه‌ها و زیربنای خوبی تعریف شده به هیچ عنوان در زمان سایر زائران تاخیری ایجاد نخواهد شد و همه چیز هوشمندانه دارد انجام می‌شود و این رفتن و آمدن هیچ مانعی برای سایر زائران ندارد.

پایان خبر اسمارت تیم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است " هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است "، کلیک کنید.