۴۷ بسته لوازم‌التحریر در قوچان توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

۴۷ بسته لوازم‌التحریر در قوچان توزیع شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

مجید جعفری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اسمارت تیم اظهار کرد: همه‌ساله با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در تکاپوی خرید لوازم‌التحریر، کیف، لباس مدرسه و … هستند اما برخی خانواده‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی توان خرید برخی از این اقلام را برای فرزندان خود ندارند.

مسؤول گروه جهادی رسانه‌ای شهید رهبر قوچان تصریح کرد: گروه جهادی رسانه‌ای شهید غلامرضا رهبر از سال ۹۹ در قوچان تشکیل شد که هدف اصلی آن توجه به مسئله رسانه و ارتقا سطح سواد رسانه‌ای در جامعه است اما در کنار آن کمک به خانواده‌های نیازمند دارای فرزند نیز در اولویت برنامه‌ای این گروه جهادی قرار دارد.

وی یادآور شد: این گروه جهادی در اولین سال فعالیت خود توزیع غذای گرم و بسته معیشتی را با همکاری جمعی از خیرین به‌ویژه هیئت ابوالفضلی این شهرستان در حاشیه شهر و نقاط کم برخوردار آغاز کرد و تا امروز توانسته است بیش از ۱۰ نوبت بسته معیشتی را میان خانواده‌های نیازمند توزیع کند.

جعفری مقدم ادامه داد: کمک‌های انجام‌شده در طی این ۴ سال در قالب غذای گرم، بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، بسته‌های یلدایی و نذر ویتامین برای ایام کرونا بوده است که بدون هیچ کمک دولتی و تنها از طریق جمعی از خبرنگاران و خیرین شهرستان این مهم اتفاق افتاده است.

مسؤول گروه جهادی رسانه‌ای شهید رهبر قوچان بیان کرد: امسال برای سومین سال پیاپی خیرین پای‌کار آمده و با محوریت این گروه جهادی ۴۷ بسته لوازم‌التحریر شامل دفتر، کیف، خودکار، مداد، … به ارزش مجموعاً بیش از ۱۸ میلیون تومان تهیه و میان دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ خانواده تحت پوشش این گروه جهادی قرار دارند، افزود: تمامی خانواده‌ای نیازمند تحت پوشش دارای فرزند بوده و از هیچ ارگانی کمک دریافت نمی‌کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴۷ بسته لوازم‌التحریر در قوچان توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴۷ بسته لوازم‌التحریر در قوچان توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.