برسی رینگ لایت هارمونی HARMONY Ring light WV-BK 416 II با صفحه نمایش

نقدر و برسی

رینگ لایت هارمونی HARMONY Ring light WV-BK 416 II با صفحه نمایش

بررسی کنید

چراغ حلقه ای HARMONY WV-BK 416 II با صفحه نمایش

چراغ های حلقه را می توان امروزه یک وسیله پرکاربرد در نظر گرفت. Ring Light برای همه انواع عکاسی، از مدلینگ گرفته تا پرتره و تبلیغات مناسب است، زیرا نور کاملاً قابل کنترلی را به عکاس می دهد. از این دستگاه برای عکاسی زیبایی، آرایشگاه ها و همچنین در پزشکی استفاده می شود. بسیاری از فیلمبرداران برای ساخت کلیپ ها و فیلم ها از نور حلقه نیز استفاده می کنند.

یکی از مزیت های این مدل رینگ لایت کنترل از راه دور همراه با استفاده از ریموت کنترل شامل کانال، گروه، پاور و کلوین می باشد.

لامپ حلقه ای هارمونیک WV-BK 416 II با توان خروجی 65 وات نسبت به لامپ های حلقه ای 96 وات شدت نور کمتری دارد اما این شدت نور برای کار شما در محیط های بسته تا 5500 کافی است یعنی می توانید دما را تغییر دهید. از نور شما (زرد و سفید). این ویژگی زمانی که می خواهید عکس هایی بدون تغییر رنگ داشته باشید بسیار کاربردی است. زاویه تابش 100 درجه این رینگ لایت نیز به خوبی سایه ها را از بین خواهد برد.

می توانید این حلقه ها را بر روی سه پایه نور نصب کنید. همچنین می توانید با استفاده از پایه های ارائه شده به همراه این لامپ گوشی هوشمند خود را روی این چراغ ها نصب کنید.

پورت یو اس بی این رینگ لایت به شارژ همزمان گوشی موبایل در هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری با نور پس زمینه حلقه عکاسی WV-BK416 این آداپتور نور، ریموت کنترل، نگهدارنده گوشی، کیف حمل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت هارمونی HARMONY Ring light WV-BK 416 II با صفحه نمایش" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت هارمونی HARMONY Ring light WV-BK 416 II با صفحه نمایش"، کلیک کنید.