برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری بیلیارد در خوزستان

برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری بیلیارد در خوزستان

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم از خوزستان این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۲۸ نفر از برترین های این رشته در محل باشگاه بیلیارد تک چوب اهواز برگزار می شود.
 عماد شقاقی رییس هیات بیلیارد و بولینگ استان خوزستان و مسئول برگزاری مسابقات کشوری در مصاحبه اختصاصی با اسمارت تیم اظهار کرد : با کمک حامیان مالی این هیات از جمله بیلیارد مارکت و ایران بی سی اس کلیه تمهیدات لازم جهت میزبانی با شکوه از ورزشکاران در استان خوزستان در حال تدارک بوده تا ورزشکاران با آرامش و تمرکز کامل فقط به فکر انجام یک مسابقه حرفه ای باشند .
وی همچنین ادامه داد در این سری از مسابقات از حضور فعالان بیلیارد استان استفاده شده و مسئولیت کمیته داوران سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری بیلیارد  بر عهده محمدعقیل مرشدی بوده و عباس کعبی مدیریت باشگاه تک چوب اهواز نیز در امر اجرا و میزبانی ، هیات بیلیارد و بولینگ استان را همراهی می کنند .
عماد شقاقی در ادامه خاطر نشان کرد جهت توسعه این رشته همزمان با برگزاری مسابقات برنامه هایی برای حضور مردم و مسئولین جهت آشنایی بیشتر و افزایش روحیه ورزشکاران انجام شده که خبرهای تکمیلی به زودی از طریق روابط عمومی هیات بیلیارد و بولینگ خوزستان اطلاع رسانی می شود .

46
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری بیلیارد در خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری بیلیارد در خوزستان"، کلیک کنید.