۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در کردستان فعالیت دارد

۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در کردستان فعالیت دارد

اسمارت تیم/کردستان معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر ۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای استان در حال فعالیت بوده و برای ۲۴۶ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

مازیار شریعتی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: مراحل ساخت سه مجتمع خدمات رفاهی در استان به پایان رسیده است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: علاوه بر این مجتمع‌ها، هفت مجتمع دیگر خدمات رفاهی در استان در حال ساخت است و علاوه بر آن موافقت اصولی احداث سه مجتمع دیگر نیز صادر شده است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: در سال‌جاری موافقت اصولی احداث چهار مجتمع به دلیل اتمام مهلت قانونی در ساخت آن لغو شد.

شریعتی یادآور شد: استان کردستان بواسطه وجود مرزهای باشماق و سیرانبند، نیازمند افزایش مجتمع‌های رفاهی و ورود سرمایه گذار به این حوزه است.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و کمک به توسعه مجتمع‌های رفاهی، آسفالت ورودی این مجتمع‌ها برعهده این اداره کل است و در همین راستا امسال ۳۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

پایان خبر اسمارت تیم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در کردستان فعالیت دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در کردستان فعالیت دارد"، کلیک کنید.