برسی نور فلات SMD گرد مدل S260

نقدر و برسی

نور فلات SMD گرد مدل S260

بررسی کنید

شیدر تخت سبک SMD S260

لامپ تخت SMD S260 با شیدر یک لامپ SMD ثابت با شاخص CRI خوب (70) است و کیفیت نور خوب و طبیعی را برای روشنایی فراهم می کند. می توانید از این ماکت نور فلت برای فیلمبرداری، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و عکاسی محصول استفاده کنید.

از مزیت کلوین چراغ پلاتو SMD S260

چراغ های این مدل SMD از 260 قسمت درخشان گرم و سرد تشکیل شده و دمای رنگ طبیعی 5600 BGN را برای روشنایی فراهم می کند. توان خروجی این SMD برابر با 600 وات می باشد یکی از ویژگی های خوب این مدل وجود نگهدارنده برای نصب چتر روشنایی است که نسبت به سایر پلت فرم های روشنایی متفاوت است. علاوه بر این می توانید از گلدان زیبایی مناسب این مدل نیز استفاده کنید. کیفیت ساخت بدنه بسیار خوب است و می توانید با خیال راحت از این نور پلاتو در محیط های مختلف بدون نگرانی از آسیب دیدن استفاده کنید.

مشخصات دیمر SMD گرد مدل S260

همچنین می توانید از دیمر پشت دستگاه برای تغییر برق از صفر به 100 استفاده کنید.برای کیفیت نور بهتر و استفاده متفاوت می توانید از تجهیزات اضافی مانند صفحه آرایشی، نازل های پارچه ای دایره ای و آباژور روی این محصول استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور فلات SMD گرد مدل S260" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور فلات SMD گرد مدل S260"، کلیک کنید.