برسی نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 228

نقدر و برسی

نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 228

بررسی کنید

HARMONY PHOTO LIGHT LED 228

هارمونی عکس LED Illuminator HARMONY FOTO LIGHT LED 228 یک ایلومیناتور (LED) از شرکت هارمونی است که دستگاهی مناسب برای تامین نور و نورپردازی برای عکاسی موبایل و استودیو خارج از منزل، عکاسی ماکرو یا عکسبرداری اخبار و مجالس می باشد. این چراغ ال ای دی مخصوصا برای عکاسی و فیلمبرداری که در پروژه های خود به نور مداوم و طولانی مدت نیاز دارند مناسب است.

این چراغ LED ثابت با قیمت مناسب و ویژگی های برجسته قابل استفاده است. شرکت عکس هارمونی برندی شناخته شده در زمینه لوازم جانبی عکاسی از جمله نورستات می باشد. مدل مذکور که از ال ای دی های زیادی برای روشنایی استفاده می کند، گزینه ارزشمندی است.

HARMONY FOTO LIGHT LED 228 از 228 قسمت LED سفید و زرد تشکیل شده است. انرژی این محصول توسط یک باتری لیتیومی NP-F تامین می شود. شما می توانید دمای رنگ این محصول را از 3200 تا 6000 کلوین تنظیم کنید در کناره این پنل 1 دکمه روشن/خاموش و 2 دکمه چرخشی برای تنظیم دمای رنگ و قدرت خروجی LED تعبیه شده است.

می توانید هولدر مخصوص را در قسمت زیرین این محصول نصب کرده و آن را روی کفشک داغ دوربین خود قرار دهید. این چراغ ثابت دارای توان خروجی 20 وات بوده و محدوده توان این چراغ ثابت از 0 تا 100 درصد متغیر است.

یکی از بزرگترین مزیت های این نور ثابت وجود چراغ های ال ای دی است که به شما کمک می کند در پروژه های خود کیفیت بالایی داشته باشید. نور ثابت می تواند به شما کمک کند تا با دوربین DSLR بسیار موثر عکاسی کنید. اگر از نور ثابت استفاده کنید، دیگر حدس و گمان وجود نخواهد داشت و آنچه در دوربین می بینید، تصویر نهایی شما خواهد بود. این محصول شامل باتری، شارژر، داک استیشن، کیف می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 228" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 228"، کلیک کنید.