برسی لامپ مدلینگ LED سفید

نقدر و برسی

لامپ مدلینگ LED سفید

مرور

لامپ مدل سازی ال ای دی سفید

توجه داشته باشید که این مدل از لامپ های ال ای دی قابلیت کم و زیاد شدن نور با فلاش را ندارند.در مورد لامپ مدلسازی، چون چراغ فلاش برای کسری از ثانیه روشن می شود،عکاس باید به نحوی آگاه باشد که سایه ها چقدر و چقدر و کجا روی صورت می افتند، این یک وظیفه است.این لامپ مدل سازی اولیه است.

در مورد فلاش های حرفه ای و برندهای معتبر (احتمالا فلش شما هم این قابلیت را دارد) با کمی و با افزایش نور فلاش، چراغ های مدلسازی نیز کم و زیاد می شوند، بدین ترتیب می توانید مقایسه کنید شما عملا می توانید نور پر و کلید را با هم روی صورت و در واقع نسبت نوردهی را مشاهده کنید پرتره را به سطح مورد نظر اصلاح کرد، اگرچه پس از مدتی چشم ها به نسبت دلخواه بسته شد خودت خواهی گرفت

لامپ مدل سازی ال ای دی سفید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لامپ مدلینگ LED سفید" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لامپ مدلینگ LED سفید"، کلیک کنید.