برسی کیت کامل فلاش استودیویی 300 ژول نایس فوتو NiceFoto NI-300

نقدر و برسی

کیت کامل فلاش استودیویی 300 ژول نایس فوتو NiceFoto NI-300

مرور

کیت کامل فلش استودیو NiceFoto NI-300 300 Joule

کیت استودیو فلاش NiceFoto NI-300 یک استودیوی فلش جمع و جور از سری NI برند Nicefoto (NICEFOTO) است. این سری مدل به روز شده سری mini N می باشد که امکاناتی نظیر 4 استاپ اپتیکال، امکان افزایش و کاهش توان خروجی از 1/1 به 1/8 و کنترل دقیق نور را در اختیار کاربر قرار می دهد. Mount Bowens در این مدل به کاربر امکان استفاده از طیف وسیعی از لوازم جانبی و شکل دهنده های نور را می دهد. راهنمای شماره 43، بدنه فلزی، دسته قابل حمل و قابلیت نصب چتر بر روی بدنه فلاش، کنترل پنل بسیار ساده و همچنین لوازم جانبی لازم در این کیت تمامی نیازهای عکاسی با نور مصنوعی شما را برآورده می کند.

این مدل از فلاش های استودیویی از برند NICEFOTO می تواند گزینه ایده آلی برای ایجاد آتلیه های عکاسی آماتور و حتی برای استفاده حرفه ای باشد. قابلیت افزایش و کاهش نور لامپ مدل سازی 150 وات به روشن شدن هر چه بهتر صحنه عکاسی شما کمک می کند. سرعت تخلیه 0.5 تا 3 ثانیه در این مدل سرعت قابل قبولی را برای عکاسی در نور مصنوعی در اختیار شما قرار می دهد. دمای نور در این مدل به شما اعتماد به رنگ های یکسان در تخلیه های متعدد را می دهد.

ابعاد و ابعاد این مدل فلاش سری NI از برند نایس فوتو (NICEFOTO) آن را به گزینه ای ایده آل برای جابجایی و حمل تبدیل کرده است. مزیت اصلی این مدل پایه اتصال Bowens است که به شما امکان استفاده از آن را با طیف گسترده ای از شکل دهنده های نور می دهد. همچنین کنترل پنل آن بسیار ساده است و با دکمه های چرخشی آن به راحتی می توانید نور را به شکل ایده آلی کنترل کنید.

تعداد اقلام این محصول:

3 چشمک NiceFoto NI-300
2 عدد سافت باکس 90*60
1 کاسه استاندارد
3 سه پایه سبک Nicefoto LS-220A
1 چتر نقره ای داخلی 100 سانتی متر
1 عدد فلاش رادیویی DC-04A
3 تا کابل برق
کیسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کامل فلاش استودیویی 300 ژول نایس فوتو NiceFoto NI-300" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کامل فلاش استودیویی 300 ژول نایس فوتو NiceFoto NI-300"، کلیک کنید.