برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox v860III برای سونی

نقدر و برسی

فلاش اکسترنال گودکس Godox v860III برای سونی

مرور

فلاش اکسترنال Godox v860III برای سونی

فلاش اکسترنال Godox v860III برای افزایش کارایی عکاسی برای «عکاسان» طراحی شده است. این فلش نسخه ارتقا یافته V860ll است و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است.

ابعاد فلاش گودکس 59 × 75 × 195 میلی متر و وزن آن 530 گرم است. این فلاش دارای چندین حالت عکاسی مختلف از جمله دستی، TTL و چند فلاش می باشد. تغذیه فلاش در V860lll یک باتری لیتیومی 2600 میلی آمپر ساعتی است و فلاش پس از شارژ کامل، پس از 480 عکس دوربین کاملا خالی می شود و نیاز به شارژ مجدد دارد. سازگار با سیستم نورسنجی TTL دوربین های سونی، همگام سازی فلش با شاتر دوربین با سرعت 1.8000 ثانیه از دیگر ویژگی های این فلاش است.

این هد فلاش گودکس قابلیت زوم خودکار (20-200 میلی متر) و تنظیم دستی محدوده نور را دارد. فلاش Godex V860lll برای کمک به عکاسان در فضای وسیع یا متمرکز طراحی شده است. علاوه بر این، فلاش را می توان از 0 تا 330 درجه به صورت افقی و از منفی 7 تا 120 درجه به صورت عمودی چرخاند. مانند سایر سیستم های روشنایی Godex، V860lll با سیستم رادیویی بی سیم 2.4 گیگاهرتز سازگار است.

انرژی این فلاش توسط یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون تامین می شود که شارژ مجدد سریع را با ظرفیت تا 480 فلاش با تمام قدرت فراهم می کند.

برای عملکرد همه جانبه، Ving V860III دارای قابلیت‌های فلاش جهشی کامل، از جمله پاننگ و پانینگ است. به عنوان یک واحد سازگار با TTL، این فلاش از همگام سازی با سرعت بالا، جبران نوردهی فلاش، همگام سازی پرده اول و دوم و موارد دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، می تواند در صورت نیاز به عنوان یک master یا slave نوری عمل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox v860III برای سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox v860III برای سونی"، کلیک کنید.