برسی سه پایه نورپردازی NS 807A

نقدر و برسی

سه پایه نورپردازی NS 807A

مرور

پایه سبک NS 807A

سه پایه روشنایی مدل NS 807A سه پایه بسیار مقاوم با ساخت و کیفیت عالی مناسب برای نورپردازی فلاش ها و پروژکتورها در استودیو یا حتی بیرون بدنه این سه پایه از آهن و اتصالات آن از پلاستیک قالبی طراحی شده است این مدل در مقایسه با سایر پایه های سبک از دوام بالایی برخوردار است نسبت به سایر سه پایه های مشابه وزن بیشتری را تحمل می کند. حداقل ارتفاع سه پایه 120 است سانتی متر و حداکثر آن 260 سانتی متر است از دیگر مزایای سه پایه NS 807A لازم به ذکر است که قطعات یدکی آن به صورت جداگانه توسط سازنده ارائه می شود فروخته شده است

سری سه پایه دو جهته NS 807A به صورت عمودی و افقی سه پایه به این صورت تنظیم شده است، می توانید از فلاش یا چراغ روی سه پایه استفاده کنید تمام جهات را تنظیم کنید در این حالت می توان نور را حتی عمود بر زمین قرار داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه نورپردازی NS 807A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه نورپردازی NS 807A"، کلیک کنید.