برسی رینگ لایت مدل YQ-320A

نقدر و برسی

رینگ لایت مدل YQ-320A

مرور

انگشتر مدل YQ-320A

رینگ لایت YQ-320A برخلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی، نور یکنواخت تولید می کند. نور حلقه را می توان برای مواقعی که نیاز به نور کامل بدون سایه داریم استفاده کرد. رینگ لایت نوعی دستگاه نورپردازی دایره ای است که سوژه را به صورت ملایم و از تمامی زوایا روشن می کند.

یکی از ویژگی های فوق العاده کلوین

Ringlight برای عکاسی پرتره، آرایشگران و وبلاگ نویسان بسیار مفید است. می توانید این مدل را در محدوده دمایی 3000 تا 6500 کلوین تنظیم کنید. اگر قصد دارید نور گرم داشته باشید باید عدد بزرگتری انتخاب کنید. می توانید این مدل را روی پایه قرار دهید و از آن استفاده کنید.

ویژگی های استفاده از ریموت رینگ لایت YQ-320A

یک ریموت برای این مدل تعبیه شده است تا بتوانید تنظیمات این رینگ لایت را از راه دور انجام دهید. از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت افزایش و کاهش شدت نور است. در محیط هایی که نور کمتری روی سوژه وجود دارد می توانید شدت نور حلقه را افزایش دهید.

یکی از مزیت های این مدل رینگ لایت کنترل از راه دور همراه با استفاده از ریموت کنترل شامل کانال، گروه، پاور و کلوین می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت مدل YQ-320A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت مدل YQ-320A"، کلیک کنید.