برسی رینگ لایت عکاسی ویتاکون Vitacon Ring light LF-480D با صفحه نمایش

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی ویتاکون Vitacon Ring light LF-480D با صفحه نمایش

مرور

چراغ حلقه Vitacon چراغ حلقه ای Vitacon LF-480D با صفحه نمایش

امروزه حلقه ها یکی از پرکاربردترین وسایل نورپردازی برای عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند. یکی از مهم ترین کاربردهای این چراغ ها برای عکاسان حرفه ای برای پرتره آرایشگاه، پرتره مدل و پرتره عروسی و همچنین عکاسی ماکرو است.

سری LF محصولات Vitacon> از تراشه های LED SMD با روشنایی بالا استفاده می کنند. قطر زیاد این حلقه ها برای عکاسی و حتی آرایش، سبکی بسیار نرم و یکنواخت ایجاد می کند. این حلقه ها را می توانید روی سه پایه نور نصب کنید.

ما مفتخریم که این نور را به عنوان یک منبع نور با کیفیت بالا ارائه می کنیم (از آن به عنوان نور اصلی یا نور پس زمینه برای حداکثر تأثیر در هنگام استفاده از این محصول استفاده کنید). در گذشته نور رینگ بیشتر برای مدلینگ و عکاسی پرتره استفاده می شد. امروزه بسیاری از وبلاگ نویسان در فضای مجازی با توجه به رقابت زیاد، رینگ لایت برای ارتقای کیفیت مطالب خود آماده کرده اند. اگر می خواهید یک رینگ لایت حرفه ای با کیفیت تهیه کنید، رینگ لایت LF-480D یکی از گزینه های مناسب است.

حلقه نور عکاسی Vitacon LF-480D با لامپ ال ای دی 480 عددی دارای توانی برابر با 100 وات می باشد که می تواند نور قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار دهد. کاربر می تواند رنگ رینگ لایت را در محدوده 3000-6500 کلوین مطابق با آن تغییر دهد. نیازهای او و در این صورت رنگ نور باید زرد تا سفید باشد.

درگاه USB در پشت چراغ حلقه کمک می کند تا گوشی موبایل را در حین استفاده از رینگ لایت شارژ کنید. کاربر می تواند با استفاده از آداپتور این مدل را خریداری کند شما می توانید با خرید دو عدد باتری شارژی سری NP-F از این لامپ قابل حمل حلقه ای در فضای باز نیز استفاده کنید.

آینه هایی که به همراه این دستگاه ارائه می شوند به شما کمک می کنند هنگام آرایش یا گرفتن عکس سلفی تا حد امکان دقیق باشید. معمولاً یک طرف این آینه معمولی (آینه تخت) و طرف دیگر آن بزرگنمایی شده (آینه مقعر) است که مخصوص آرایش است. هنرمندان و افرادی که قصد دارند برای آرایش جلوی دوربین مناسب است شاید برایتان جالب باشد که میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند با استفاده از این چراغ های LED و بدون نور مزاحم آرایش و گریم کاملی داشته باشند. یک آینه دو طرفه مقعر ساده با نگهدارنده تلفن همراه به کاربر کمک می کند تا آرایش کند و ضبط زنده کند و سلفی بگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی ویتاکون Vitacon Ring light LF-480D با صفحه نمایش" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی ویتاکون Vitacon Ring light LF-480D با صفحه نمایش"، کلیک کنید.