برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Harmony Ring Light FA480 IV

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی ریموت دار Harmony Ring Light FA480 IV

مرور

نور حلقه عکاسی از راه دور هارمونی FA480 IV

عکاسی از راه دور حلقه هارمونی رینگ لایت FA480 IV یکی از ارزان ترین نورهای مورد علاقه عکاسان استودیویی و سالن های آرایش محسوب می شود که نسبت به سایرین از کیفیت بالایی برخوردار است و ساخت شرکت هارمونی فتو چین است. مدل «FA-480 IV» از سری محصولات شرکت «هارمونیا» است که قطر آن 45 سانتی متر است و به همراه آینه، آداپتور، ریموت، پایه گوشی، کیف و دفترچه راهنما عرضه می شود.

یکی از ویژگی های عالی (نور) رینگ لایت عکاسی FA480 IV

رینگ لایت ها امروزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند. این ساز به دلیل قطر زیاد رینگ لایت (45 سانتی متر) دارای سبکی بسیار نرم و یکنواخت می باشد. یکی از مزایای این حلقه ها قابلیت نصب آنها بر روی سه پایه نور می باشد. همچنین زاویه چرخش این رینگ لایت 120 درجه می باشد.

مزیت استفاده از این رینگ لایت برای (آرایشگاه و آرایشگاه)

نور حلقه عکاسی از راه دور هارمونی FA480 IV یک آینه به همراه این چراغ LED ارائه شده است. یک طرف آن یک آینه ساده و طرف دیگر آن یک ذره بین است که برای هنرمندان آرایشگر و افرادی که جلوی دوربین آرایش می کنند مناسب است. از این آینه می توان برای سلفی هم استفاده کرد شاید برایتان جالب باشد که بدانید میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند از این چراغ های ال ای دی بدون نور مزاحم استفاده کنند تا آرایش بی عیب و نقصی داشته باشند. نکته دیگری که در مورد این چراغ ها قابل توجه است نوری است که در چشم سوژه ایجاد می کند و به آن catch light می گویند. نور رهگیری این حلقه های نوری بسیار ظریف بوده و جلوه زیبایی بر روی چشم سوژه ایجاد می کند.

یکی از مزایای این دیمر حلقه

Ringlight Harmony مدل FA-480 IV از برق مستقیم استفاده می کند و دارای توان 96 وات می باشد. لامپ حلقه ای هارمونی LED FA-480 IV مجهز به دیمر برای تغییر نور است و دمای رنگ 2700 کلوین تا 5600 کلوین را تولید می کند. حلقه چراغ هارمونی فوتو ال ای دی FA-480 IV نسل چهارم از سری لایت هارمونی می باشد و همراه با این چراغ پکیج شامل آینه، آداپتور، ریموت کنترل، جای گوشی، کیف حمل و دفترچه راهنما می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Harmony Ring Light FA480 IV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Harmony Ring Light FA480 IV"، کلیک کنید.