برسی رینگ لایت عکاسی QS-280

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی QS-280

مرور

حلقه نور عکاسی QS-280

یکی از بزرگترین مشکلات آرایشگاه ها یا آرایشگاه ها نبود نور مناسب در حین کار است. این لامپ حلقه ای دارای پایه رومیزی نیز می باشد. یکی از پرکاربردترین ابزارها برای دریافت نور مناسب هنگام انجام کارهای ظریف مانند خالکوبی، مژه زدن، هر کار مرتبط با ناخن، عکاسی زیباسازی دندان، آرایش روزانه، آرایش حرفه ای و غیره است. امروزه عکاسی با نور و کیفیت مناسب در فضاهای مجازی نیز به عنوان یکی از راه های کسب درآمد به حساب می آید، بنابراین توصیه می کنیم با تهیه رینگ لایت، عکس های حرفه ای و با کیفیت داشته باشید.

این لامپ حلقه ای را می توانید با استفاده از آداپتور برق استفاده کنید و نیازی به باتری ندارد، پایه رومیزی این مدل به راحتی جمع می شود و بسیار کوچک است.

از خصوصیات حلقه نور عکاسی QS-280

این لامپ حلقه ای با سایز کوچک و مناسب خود می تواند در اکثر مواقع همراه شما باشد، قابلیت تغییر قدرت نور و دمای نور (سفید، زرد) در این لامپ حلقه ای از مزایای آن می باشد. یک پایه کفش برای نصب دوربین یا کفش آینه یا پایه برای اتصال به تلفن همراه تعبیه شده است و می توانید هر کدام از این وسایل را به صورت جداگانه روی حلقه استفاده کنید. قطر بیرونی این حلقه چراغ تنها 26 سانتی متر است و قطر داخلی این مدل را می توان به سه پایه نیز متصل کرد.یک سر توپ و آداپتور موبایل نیز به همراه این لامپ حلقه ارائه شده است.

مزیت آینه حلقه ای QS280

در کنار این لامپ حلقه ای یک آینه آرایش نیز وجود دارد که مناسب برای میکاپ آرتیست ها و افرادی است که می خواهند جلوی دوربین آرایش کنند. از این آینه می توان برای سلفی هم استفاده کرد شاید برایتان جالب باشد که بدانید میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند از این چراغ های ال ای دی بدون نور مزاحم استفاده کنند تا آرایش بی عیب و نقصی داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی QS-280" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی QS-280"، کلیک کنید.