برسی رینگ لایت عکاسی 14 اینچ WAYWEL

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی 14 اینچ WAYWEL

مرور

حلقه نور عکاسی WAYWEL 14

حلقه های عکس یکی از پرکاربردترین دستگاه های نورپردازی هستند که در اندازه های مختلف در بازار موجود است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت انگشترها، سهولت استفاده و قیمت مقرون به صرفه آنها نسبت به سایر تجهیزات نورپردازی است.

حلقه عکاسی WAYWEL 14 اینچی بر خلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی نوری یکنواخت تولید می کند. نور حلقه را می توان برای مواقعی که نیاز به نور کامل بدون سایه داریم استفاده کرد. رینگ لایت نوعی دستگاه نورپردازی دایره ای است که سوژه را به صورت ملایم از همه زوایا روشن می کند.

قابل نصب بر روی انواع سه پایه های سبک همراه با یک کیف حمل مناسب است که داخل آن یک نگهدارنده تلفن همراه و آداپتور برق قرار دارد..از این مدل لامپ حلقه برای عکاسی پرتره و تبلیغاتی، مدلینگ عکس در آرایشگاه ها استفاده می شود.

توان نوری این لامپ حلقه ای 40 وات می باشد. علاوه بر این، نور خروجی را می توان از 10 تا 100 درصد تنظیم کرد.

پورت USB در این مدل رینگ لایت برای کاربرانی که از رین لایت برای گرفتن عکس یا فیلم برداری استفاده می کنند بسیار مفید است. این به این دلیل است که شما می توانید تلفن همراه خود را از طریق آن شارژ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی 14 اینچ WAYWEL" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی 14 اینچ WAYWEL"، کلیک کنید.