برسی رینگ لایت جی ماری مدل JMARY FM-14R به همراه ریموت کنترل

نقدر و برسی

رینگ لایت جی ماری مدل JMARY FM-14R به همراه ریموت کنترل

مرور

لامپ حلقه ای JMARY FM-14R مدل با ریموت کنترل

امروزه استفاده از رینگ لایت در بین مردم بیشتر شده است و دلیل آن نیز گسترش دایره استفاده کنندگان از این محصول است. در گذشته نور رینگ بیشتر برای مدلینگ و عکاسی پرتره استفاده می شد. امروزه بسیاری از وبلاگ نویسان در فضای مجازی با توجه به رقابت زیاد، رینگ لایت برای ارتقای کیفیت مطالب خود آماده کرده اند. اگر می خواهید یک رینگ لایت حرفه ای با کیفیت تهیه کنید، رینگ لایت JMARY FM14R یکی از گزینه های شماست.

حلقه های عکس یکی از پرکاربردترین دستگاه های نورپردازی هستند که در اندازه های مختلف در بازار موجود است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت انگشترها، سهولت استفاده و قیمت مقرون به صرفه آنها نسبت به سایر تجهیزات نورپردازی است. رینگ لایت نوعی دستگاه نورپردازی دایره ای است که نور ملایمی را از تمام زوایا به سوژه می تابد.

رینگ لایت JMARY FM14R بر خلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی، نور یکنواخت تولید می کند. لامپ حلقه می تواند برای مواقعی که نیاز به نور پرنور یعنی 36 وات قدرت داریم استفاده شود، لامپ حلقه دارای 3 پایه نگهدارنده بلند است که قابلیت جمع شدن دارد و به شارژ همزمان تلفن همراه در هنگام عکس و فیلم کمک می کند. با چراغ حلقه

دمای نور این مدل رینگ لایت از 3200 تا 5600 درجه کلوین قابل تنظیم است. طراحی این محصول حمل و جابجایی آن را آسان کرده و انتخابی مناسب و حرفه ای برای استفاده در سالن های آرایش، آتلیه، عکاسی عروس و پرتره و … می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت جی ماری مدل JMARY FM-14R به همراه ریموت کنترل" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت جی ماری مدل JMARY FM-14R به همراه ریموت کنترل"، کلیک کنید.