آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی زنجان در دهه اول محرم

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی زنجان در دهه اول محرم

اسمارت تیم/زنجان رئیس سازمان آتش‌نشانی زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن چند مراسم عزاداری مهم، نیروهای آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند و همه مرخصی‌ها لغو شده و با توجه به تجمع عزاداران حسینی در دسته‌های عزاداری و احتمال بروز حوادث پیش‌بینی نشده، آتش‌نشانی زنجان در آماده‌باش است.

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار اسمارت تیم، اظهار کرد: از نخستین روز ماه محرم تامین ایمنی عزاداری‌ها در هیأت مذهبی چه روزانه و چه شبانه با استقرار آتش‌نشانان همراه است و از فردا استقرارها در محل هیأت‌های مذهبی با توجه به برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و همچنین مراسم روز تاسوعا و عاشورا افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: بیش از ۶۵ آتش‌نشان در روز دسته عزاداری حسینیه اعظم در آماده‌باش هستند، این آتش‌نشان‌ها به صورت پیاده و به همراه موتور و خودرو در نقاط مختلف مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت.

امیرفضلی گفت: ۱۶ اکیپ آماده عملیات در روز یوم‌العباس خواهند بود و ۴۴ مامور آتش‌نشان در سطح شهر و ۲۱ مامور آتش‌نشان در ایستگاه‌های سطح شهر آماده‌باش خواهند بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی زنجان گفت: در راستای پوشش ایمنی برنامه‌های ایام محرم همه امکانات سازمان آتش‌نشانی از جمله ماشین‌آلات خاص، بالابرها، بیل مکانیکی‌ها و سایر تجهیزات شهرداری به کار گرفته خواهند شد.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی زنجان در دهه اول محرم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی زنجان در دهه اول محرم"، کلیک کنید.