«امتداد» به آنتن شبکه چهار بازگشت/ روایت نبردی میان سنت و مدرنیته

پس از ۲ هفته توقف پخش؛

«امتداد» به آنتن شبکه چهار بازگشت روایت نبردی میان سنت و مدرنیته

هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «امتداد» امروز ۲۲ تیرماه روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، هشتمین قسمت از برنامه گفتگومحور «امتداد»، محصول مرکز سیمرغ، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی انصاری که ۲ هفته پیاپی به دلیل برگزاری دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری پخش نشده بود، امروز ۲۲ تیر ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این برنامه به سردبیری سیدعرفان حسینی در جدیدترین روایت خود به موضوع «ارباب حلقه‌ها»؛ جهان فانتزی تالکین که از کتاب‌ها تا سریال‌های امروز امتداد پیدا کرده است و فلسفه آن می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند که با نگاهی کلی به اندیشه‌های غرب و شرق، به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه می‌پردازد، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه تولید شده است و هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

همچنین تکرار این برنامه شنبه ساعت ۱۷ و چهارشنبه ساعت ۹ خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«امتداد» به آنتن شبکه چهار بازگشت/ روایت نبردی میان سنت و مدرنیته" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«امتداد» به آنتن شبکه چهار بازگشت/ روایت نبردی میان سنت و مدرنیته"، کلیک کنید.