نشت‌یابی بیش از ۲۴۵۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز در چهارمحال و بختیاری

نشت‌یابی بیش از ۲۴۵۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم استان چهارمحال وبختیاری ، جهانبخش سلیمیان، مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای بهره‌برداری ایمن، شناسایی و کنترل خطرات و ریسک‌ها، اجتناب از بروز حوادث و همچنین تطابق هرچه بیشتر امور و فعالیت‌ها با استاندارد و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی‌هایی از پروژه‌های در حال اجرا، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت صورت پذیرفته است.

وی با بیان این‌که علاوه بر شبکه‌های گازرسانی، همه تجهیزات و تأسیسات گاز در سطح استان مورد بررسی و نشت‌یابی دوره‌ای قرار گرفته، گفت: این اقدام به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار احتمالی و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به این‌که جلوگیری از هدررفت منابع انرژی گاز، از اولویت‌های اجرایی گاز این استان است؛ اعلام کرد: تا به حال ۱۰۰ درصد از اهداف تعیین شده در بخش نشت‌یابی انشعابات محقق شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشت‌یابی بیش از ۲۴۵۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز در چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشت‌یابی بیش از ۲۴۵۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز در چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.