4 شناور در آب های بوشهر توقیف شد

4 شناور در آب های بوشهر توقیف شد

آفتاب نیوز :

سرهنگ یدالله خسروی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانی با جدیت در راستای قراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر در حال فعالیت است.

وی استیفای حقوق دولت و مرزنشینان را یکی از مهمترین برنامه ها در مرزبانی عنوان کرد و ادامه داد: ارایه خدمات به مرزنشینان در ابعاد گوناگون مورد توجه ویژه فرماندهی مرزبانی استان قرار دارد.

خسروی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیرو های مرزبانی همه شناور ها را در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و پایش تصویری به صورت مستمر و شبانه روزی رصد و کنترل و با هرگونه تخلف و ناهنجاری برخورد قاطع می کنند.

وی با اشاره به عملکرد این مجموعه از ابتدای خرداد تا کنون، افزود: در این مدت چهار فروند شناور حامل کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر شناسایی و متوقف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات ها انواع کالا های قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پتو، پوشاک، لوازم یدکی، نوشت افزار، پارچه، کولر، وسایل ضد فرهنگی و لوازم مختلف خانگی به ارزش 118 میلیارد و 559 میلیون ریال کشف شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "4 شناور در آب های بوشهر توقیف شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "4 شناور در آب های بوشهر توقیف شد"، کلیک کنید.