دستاوردهای دولت سیزدهم دردانشگاه شهرکرد تبیین شد

دستاوردهای دولت سیزدهم دردانشگاه شهرکرد تبیین شد

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم استان چهارمحال وبختیاری ، دستاوردهای دولت انقلابی در دانشگاه شهرکرد در طرح چله خدمت، توسط دکتر یاسر پیرعلی، رییس دانشگاه شهرکرد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، در مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد تبیین شد.

دکتر یاسر پیرعلی ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و شهادت رییس جمهور فقید آیت الله ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، گفت: شهادت این عزیزان غم سنگی بر دوش ملت، کشور و به خصوص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نهاد.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به شرایط شهادت آیت الله بهشتی در دهه شصت، ادامه داد: مظلومیت شهید آیت الله بهشتی در ارتباط با شهید رییسی و شهدای همراه ایشان نیز صادق است و نسل جوان با روش، منش و کار جهادی آیت الله رییسی می تواند درک کند که شهیدان بهشتی و رجایی چه زحماتی کشیدند و چه فعالیت هایی انجام داده اند.

رییس دانشگاه شهرکرد افزود: اسمارت تیم این شهدا در دل مردم است و مردم با شرکت پرشور در مراسم تشییع پیکر این شهدا این علاقه را نشان دادند و زحمات خالصانه شهید جمهور را جواب گفتند.

دکتر پیرعلی با اشاره به نگاه رییس جمهور محترم در دولت، مبنی بر اینکه دانشگاه ها اتاق فکر دولت هستند و باید از ظرفیت علمی بالای اساتید و نخبگان استفاده شود، گفت: در سفرهای استانی ایشان هم شاهد حضورشان در جمع نخبگان، شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری بودیم و این نگاه باعث می شد جامعه دانشگاهی نیز جهادگونه تلاش کنند.

رییس دانشگاه شهرکرد در ادامه به تبیین بیشتر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم پرداخت و اقدامات صورت گرفته در استان و دانشگاه را تشریح کرد.

دکتر پیرعلی با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد کار خود را با 2 رشته آغاز کرد و به این جایگاه رسید، افزود: در حال حاضر دانشجویان در حدود 200 رشته گرایش در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و 304 دانشجوی بین الملل نیز از سال گذشته در دانشگاه مشغول به تحصیل شده اند.

رییس دانشگاه شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره 8 شهید دانشجوی دانشگاه شهرکرد، گفت: بیش از 7 هزار دانشجو در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند که علاوه بر برنامه ریزی آموزشی برای این عزیزان، مهارت آموزی، مباحث دانش بنیان و کارآفرینی به طور جدی پیگیری می شود و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است و ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه بیش از پیش تقویت شده است.

دکتر پیرعلی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: دانشگاه شهرکرد در راستای تحقق شعار سال پروژه های مشترک بین دانشگاه و مردم تعریف کرده است که اقدامات مرتبط با آنها در دست پیگیری است.

رییس دانشگاه شهرکرد حل مشکل خوابگاه دخترانه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان و اخذ مجوز اضافه شدن دو رشته کارشناسی ارشد فرش و صنایع دستی به رشته های این دانشکده را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

دکتر پیرعلی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دانشکده فنی و مهندسی بروجن دانشگاه شهرکرد را از برکات سفر شهید آیت الله رییسی به استان عنوان کرد که می تواند زمینه تحصیل دانشجویان در رشته های صنعتی از جمله پتروشیمی، مهندسی راه آهن و غیره را فراهم کند.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به خدمات دولت سیزدهم تاکید کرد: باید در انتخابات پیش رو، مسیر رییس جمهور شهید دنبال شود و شبیه ترین فرد به ایشان انتخاب شود و راز موفقیت شهید رییسی این بود که ولایت پذیر بود و در مسیر ولایت فقیه حرکت می کرد از همین رو توفیقات بسیاری نیز به دست آورد.

دکتر پیرعلی جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد: ایران اسلامی به رییس جمهور قدرتمندی نیاز دارد که بتواند جلوی فردی مثل ترامپ بایستد و وظیفه ما این است که شرایط داخلی و بین المللی ایران را در نظر بگیریم و این انتخابات را جدی گرفته و فرد اصلحی را انتخاب کنیم که مورد رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

رییس دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: به عنوان یک خادم تلاش کردم تا همه دانشکده های دانشگاه شهرکرد و مجموعه دانشگاه های استان را تقویت کنم.

گفتنی است ، رییس دانشگاه شهرکرد در پایان به سوالات و درخواست های حاضرین پاسخ داد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستاوردهای دولت سیزدهم دردانشگاه شهرکرد تبیین شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستاوردهای دولت سیزدهم دردانشگاه شهرکرد تبیین شد"، کلیک کنید.