محدودیت ترافیکی 14 و 15 خرداد در کدام محور های گیلان اعمال می شود؟  

محدودیت ترافیکی 14 و 15 خرداد در کدام محور های گیلان اعمال می شود؟  

آفتاب نیوز :

سرهنگ جاور صفاری امروز، 13 خردادماه در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح الی ساعت 24 بامداد روزهای 13، 15 و 18 خرداد ماه در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح الی ساعت 24 بامداد روزهای 13، 15 و 18 خرداد ماه  ممنوع می باشد.

این مقام انتظامی گفت: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده ضمن اطلاع رسانی نسبت به عدم اجرای آن در تاریخ های اعلامی اقدام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت ترافیکی 14 و 15 خرداد در کدام محور های گیلان اعمال می شود؟  " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت ترافیکی 14 و 15 خرداد در کدام محور های گیلان اعمال می شود؟  "، کلیک کنید.