بسیج امکانات درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در مشهد

بسیج امکانات درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در مشهد

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به پیش بینی حضور جمعیت میلیونی در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت در مشهد مقدس، از آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای پوشش این مراسم خبر داد.

به گزارش اسمارت تیم، دکتر جعفر میعادفر با بیان اینکه از ظرفیت سایر سازمان ها، نیروها و ناوگان اورژانس دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، مازندران، گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار و شاهرود برای مراسم امروز استفاده می شود، افزود: در این مراسم ، 14 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 60 دستگاه آمبولانس و 17 دستگاه موتورلانس مستقر می شود.

وی ادامه داد: تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی مشهد مقدس با هدایت دانشگاه علوم پزشکی و اتخاذ تمهیداتی از جمله لغو کردن مرخصی نیروهای بهداشتی و درمانی، آمادگی کامل برای ارایه خدمات مورد نیاز زایران و سوگواران را دارند.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در مراسم امروز همچنین 24 تیم چهار نفره واکنش سریع به صورت پیاده در مسیر راهپیمایی حضور دارند.

به گفته وی 2 درمانگاه داخل حرم نیز برای ارایه خدمات مورد نیاز با تمام توان فعال هستند.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسیج امکانات درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسیج امکانات درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در مشهد"، کلیک کنید.