تسلیت پاشینیان به مقام معظم رهبری

تسلیت پاشینیان به مقام معظم رهبری

نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان در پیامی شهادت سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

به گزارش اسمارت تیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان در پیامی با تسلیت شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و هییت همراه به مقام معظم رهبری، ابراز داشت: اینجانب از طرف دولت و مردم جمهوری ارمنستان درگذشت غم انگیز دوست و همکار عزیزم رییس جمهور سید ابراهیم رییسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیات همراه را صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

نخست وزیر ارمنستان برای دولت و ملت ایران آرزوی قدرت و استقامت کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که جمهوری ارمنستان و مردم آن از کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران در این دوره سخت حمایت می کنند.

رییس جمهور کشورمان روز یک شنبه برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و در مسیر بازگشت به تبریز در « جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و در پی این حادثه رییس جمهور، وزیر خارجه کشورمان به شهادت رسیدند. 

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسلیت پاشینیان به مقام معظم رهبری" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسلیت پاشینیان به مقام معظم رهبری"، کلیک کنید.