پرداخت 145 میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی

پرداخت 145 میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی

اسمارت تیم/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در سال گذشته بالغ بر 145 میلیارد تومان اعتبار بابت هزینه های تحصیلی و ارایه خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان پراخت شده است.

حمید باسره امروز 29 اردیبهشت، با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد هرمزگان با هدف جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان محصل خانواده های محروم و کم درآمد و ارتقاء کیفی برنامه های آموزشی این عزیزان، تلاش کرده است تا ازطریق هم افزایی اعتبارات دولتی، مشارکت های مردمی، کمک های خیرین و همچنین همکاری آموزش و پرورش استان، ضمن ارایه خدمات مطلوب تحصیلی و آموزشی به دانش آموزان نیازمند و دانشجویان خانواده های معزز تحت حمایت این نهاد، اقدام به مرتفع کردن مشکلات مالی این عزیزان در زمینه تحصیل و آموزش کند تا فرزندان محصل خانواده ها بتوانند بدون دغدغه ی هزینه های تحصیلی خود و با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

باسره افزود: در سال گذشته اعتباری بالغ بر 145 میلیارد تومان بابت هزینه های تحصیلی و ارایه خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان پراخت شده که مبلغ 83 میلیارد تومان از محل منابع کمیته امداد و مبلغ 62 میلیارد میلیون تومان آن نیز از محل کمک های خیرین و مشارکت های مردمی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار به منظور هزینه های تحصیلی دانش آموزان ، کمک هزینه و شهریه دانشجویان، برگزاری کلاس های آموزشی (تقویت بنیه تحصیلی) و خرید اقلام و ملزومات تحصیلی ضروری از جمله کتاب، نوشت افزار، لب تاپ، پوشاک، کفش، لوازم ورزشی، تمکیل و تجهیز خوابگاه های دانش آموزی و کانون های فرهنگی و سایر هزینه های مرتبط با تحصیل دانش آموزان و دانشجویان عزیز هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در حال حاضر 46 هزار و 252 دانش آموز و یک هزار و 886 دانشجو از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره مند هستند.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت 145 میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت 145 میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی"، کلیک کنید.