مدل جدید آیفون SE اقتصادی به زودی روانه بازار می شود/ عکس

تینا مزدکی: بر اساس آخرین شایعات منتشرشده، اپل قصد دارد در بهار 2025 یک مدل آیفون SE جدید را با طراحی مشابه آیفون 14 استاندارد عرضه کند.

اگر این شایعه درست باشد، آیفون SE در نهایت Face ID خواهد داشت، همچنین به جای Touch ID، یک بریدگی دارای حسگر و یک دکمه Home، به همراه یک نمایشگر بزرگ 6٫1 اینچی در این گوشی هوشمند دیده خواهد شد. از دیگر ویژگی های محتمل برای آیفون SE بعدی می توان به پورت USB-C و دکمه Action اشاره کرد.

مدل جدید آیفون SE اقتصادی به زودی روانه بازار می شود/ عکس

طبق این گزارش، همانطور که انتظار می رفت، آیفون SE جدید، گزینه ای ارزان تر در خط تولید آیفون باقی خواهد ماند. قیمت آیفون SE فعلی از 429 دلار در ایالات متحده با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع میشود که ویژگی های کلیدی از جمله صفحه نمایش 4٫7 اینچی، تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از 5G، دوربین پشتی تکی 12 مگاپیکسلی و پورت لایتنینگ در آن به چشم می خورد، بنابراین سری چهارم این آیفون نیز قیمتی اقتصادی برای کاربران خواهد داشت.

منبع: macrumors

54323

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدل جدید آیفون SE اقتصادی به زودی روانه بازار می شود/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدل جدید آیفون SE اقتصادی به زودی روانه بازار می شود/ عکس"، کلیک کنید.