چالش بین کشتارگاه و واحد تولیدی در سوادکوه حل می شود – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

چالش بین کشتارگاه و واحد تولیدی در سوادکوه حل می شود - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسمارت تیم، نوروزی پنجشنبه شب در نشست بررسی مشکل فواصل کشتارگاه طیور و شرکت فولاد البرز و بازدید میدانی از منطقه سوادکوه گفت: هدف از این بازدید و بررسی ابعاد مختلف این پروژه ها، حل مشکل این دو مجموعه در کوتاه مدت و سپس رسیدن به مدلی است که بتوان موارد مشابه آن در کشور را حل کرد.

نوروزی ضمن اعلام اقدامات بهداشتی کشتارگاه برای رفع نواقص موجود گفت: قبل از هر چیزی سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد و با نگاهی فرابخشی این مشکل را برطرف کرد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تلاش این سازمان ها رفع موانع تولید و افزایش ظرفیت های تولیدی کشور در راستای تحقق شعار سال گفت: طی جلسات متعدد با کارشناسان، خبرگان و صاحب نظران بهداشتی در کشور، سازمان دامپزشکی مشکلات متعددی که این حرایم در کشور به وجود آورده بود را بررسی و این فواصل را تعدیل کرد.

وی ادامه داد: طی یک جلسه چند ساعته در دفتر فرمانداری سوادکوه برای رفع چالش و بررسی ابعاد مختلف این پرونده برگزار و در نهایت با ارایه مدلی مشکل تعارض بین این دو مجموعه حل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چالش بین کشتارگاه و واحد تولیدی در سوادکوه حل می شود – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چالش بین کشتارگاه و واحد تولیدی در سوادکوه حل می شود – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.