هفته بیست و هفتم لیگ برتر| برتری 45 دقیقه ای پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه بی دقتی مهاجمان

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| برتری 45 دقیقه ای پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه بی دقتی مهاجمان

پرسپولیس در نیمه اول بازی با هوادار با وجود بی دقتی مهاجمان خود برابر هوادار برنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، تیم های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:20 در ورزشگاه پاس قوامین به دیدار هم رفتند و 45 دقیقه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

داور: حسن اکرمی

اخطار: مرتضی منصوری (هوادار)

گل: عیسی آل کثیر (15)

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی (39- آرشا شکوری)، محسن سفید چغایی، امین قاسمی نژاد، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، مجتبی لطیفه، مرتضی منصوری، مهدی گودرزی، امین پورعلی و عبدالکریم اسلامی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

هوادار بازی را هجومی آغاز کرد و با دوندگی فراوان به دنبال فتح دروازه حریف نامدارش بود. پرسپولیس بعد از دقایق کنترل بازی  را در اختیار گرفت و آل کثیر تیمش را پیش انداخت. در ادامه پرسپولیس موقعیت های گلزنی بسیار خوبی را به دست آورد اما آل کثیر و اورونوف موفق نبودند. دو فرصت خوب گلزنی هوادار هم اسلامی از دست داد. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و هفتم لیگ برتر| برتری 45 دقیقه ای پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه بی دقتی مهاجمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و هفتم لیگ برتر| برتری 45 دقیقه ای پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه بی دقتی مهاجمان"، کلیک کنید.