گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، محسن ذاکریان اظهار کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه 4.2 ریشتری در ساعت 02:39 بامداد امروز جمعه 31 فروردین 1403 و پس لرزه های آن دو تیم ارزیاب از پایگاه بین شهری شهدای ابراهیم آباد و شعبه سبزوار به منطقه اعزام و به همراه بخشدار اقدام به ارزیابی حادثه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایان عملیات تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سبزوار پس از آخرین بررسی های میدانی صورت گرفته در دو روستای مانده در اطراف کانون زلزله، محمد آباد و اریان خبر داد و افزود: هیچ گونه خسارت و خرابی به وجود نیامده و یا گزارش نشده است.

وی از شهروندان سبزواری درخواست کرد در صورت بروز هرگونه خسارت و یا خرابی با سرشماره 112 تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.