بازداشت 11 مظنون حمله تروریستی مسکو/ تردید در صحت بیانیه داعش

بازداشت 11 مظنون حمله تروریستی مسکو تردید در صحت بیانیه داعش

در حالی که کرملین از بازداشت 11 مظنون حمله تروریستی به یک تالار موسیقی در مسکو خبر داد، رسانه های روسیه در صحت بیانیه منتسب به داعش درباره به عهده گرفتن مسوولیت این حمله ابراز تردید کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم،در حالی که خبرگزاری تاس روسیه، از بازداشت دو نفر از مظنونان حمله تروریستی به تالار موسیقی کورکاس مسکو خبر داد، کرملین اعلام کرد که تا کنون 11 نفر از جمله چهار تروریستی که به صورت مستقیم در حمله نقش داشتند، بازداشت شده اند.

این خبر در حالی است که پایگاه خبری شبکه تلویزیونی «آر تی» گزارش داد: تعدادی از رسانه ها اعلام کردند که داعش مسوولیت حمله به یک سالن کنسرت در مسکو را بر عهده گرفته است، اما تحلیلگران خاطرنشان کردند که بیانیه منتسب به داعش با بیانیه های قبلی این گروه متفاوت و به احتمال زیاد جعلی است.

این گزارش آر تی در حالی است که برخی شبکه های خبری از جمله بلومبرگ هم پیامی از «دیمیتری مدودف» نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه منتشر کردند که در آن نوشته شده است: بیانیه داعش جعلی است و داعش عامل حادثه تروریستی مسکو نیست.

رسانه های محلی روسیه از افزایش شمار کشته های حمله تروریستی مسکو به 62 و شمار زخمی ها به 145 ننفر خبر دادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 11 مظنون حمله تروریستی مسکو/ تردید در صحت بیانیه داعش" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 11 مظنون حمله تروریستی مسکو/ تردید در صحت بیانیه داعش"، کلیک کنید.