شکارچی متخلف قرقاول و کبک در راز و جرگلان دستگیر شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

شکارچی متخلف قرقاول و کبک در راز و جرگلان دستگیر شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

سلمان رخشا در گفت وگو با خبرنگار اسمارت تیم اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت راز و جرگلان پس از شناسایی و رصد شکارچی غیرمجاز که اقدام به فروش قرقاول و کبک در منطقه نموده بود با همکاری مامورین انتظامی شهرستان، فرد متخلف را دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: از این شکارچی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول، دو عدد فشنگ چهارپاره، لاشه هشت قطعه قرقاول، لاشه بیست و یک قطعه کبک و 85 عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راز و جرگلان تصریح کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رخشا با بیان اینکه شکار غیرمجاز و فروش آن توسط متخلفان شکار، یکی از عوامل تهدید کننده نسل پرندگان و سایر وحوش است، افزود: از شهروندان گرامی خواهشمندیم از خرید پرندگان وحشی خودداری نموده و در صورت مشاهده فروش حیات وحش موارد را به ادارات حفاظت محیط زیست یا شماره 1540 اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکارچی متخلف قرقاول و کبک در راز و جرگلان دستگیر شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکارچی متخلف قرقاول و کبک در راز و جرگلان دستگیر شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.