همه مطالبات کارگران در جزیره خارگ پرداخت شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

همه مطالبات کارگران در جزیره خارگ پرداخت شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

محمدرضا دشتی زاده در گفت وگو با خبرنگار اسمارت تیم اظهار کرد: 157 شرکت پیمانکاری زیر مجموعه شرکت های نفتی شامل شرکت پایانه های نفتی، شرکت نفت فلات قاره، شرکت ملی نفتکش، شرکت ملی حفاری و پروژه ان جی ال وشهرداری در خارگ فعال است.

وی افزود: در سال گذشته با تشکیل مستمر جلسات کمیسیون کارگری با محوریت و راهبری این بخشداری تمامیحقوق و مزایای شرکت های پیمانکاری تا پایان پرداخت شده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در طول سال جاری نسبت به برگزاری 13 جلسه کمیسیون کارگری اقدام که درآخرین جلسه در روز چهارشنبه بر اساس گزارش بازرس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارفرمایان، سایر شرکت هانسبت به پرداخت حقوق، مزایا، عیدی و سنوات اقدام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش همه کارفرماها در جلسات کمیسیون کارگری، پیمانکاران حساب مشترک (حساب بین کارفرما و پیمانکار) تا پایان سال نسبت برای سومین سال پیاپی به پرداخت حقوق و عیدی اقدام کرده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه مطالبات کارگران در جزیره خارگ پرداخت شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه مطالبات کارگران در جزیره خارگ پرداخت شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.