توضیح رییس پلیس راهور سیستان وبلوچستان در خصوص ارسال پیامک خلافی

توضیح رییس پلیس راهور سیستان وبلوچستان در خصوص ارسال پیامک خلافی

اسمارت تیم/سیستان و بلوچستان رییس پلیس راهور استان سیستان وبلوچستان درخصوص موضوع ارسال پیامک خلافی تشریح کرد: برابر ماده 28 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور موظف است صورت وضعیت تخلفات سالانه را از طریق تجهیزات و سامانه های الکترونیکی، مخابراتی و… به مالکان وسایل نقلیه اطلاع رسانی نماید.

سرهنگ محمد علی بزی در گفت وگو با ایسنابیان کرد: از این رو و با استناد به ماده فوق و در راستای آگاهی بخشی به مالکین وسایل نقلیه و از سوی دیگر با توجه به ایام پایانی سال و به جهت جلوگیری از افزایش تخلفات رانندگان و پیشگیری از ثبت شکایت سیستمی مبلغ صورت وضعیت تخلفات رانندگی از سوی پلیس راهور فراجا با سرشماره 9811012020 ارسال شده است.

رییس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این پیامک صرفا جهت اطلاع مالکین وسایل نقلیه از صورت وضعیت تخلفات خودرو ارسال شده و اعمال قانون جدیدی صورت نگرفته است، از این رو نیازی به مراجعه حضوری به پلیس راهور و دفاتر پلیس 10+ نمی باشد.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیح رییس پلیس راهور سیستان وبلوچستان در خصوص ارسال پیامک خلافی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیح رییس پلیس راهور سیستان وبلوچستان در خصوص ارسال پیامک خلافی"، کلیک کنید.