همتی فر: مدرسه ای شدن و آموزش مهارت های ابتدایی، چالش کودکستان هاست

همتی فر: مدرسه ای شدن و آموزش مهارت های ابتدایی، چالش کودکستان هاست

رییس سازمان ملّی تعلیم وتربیت کودک، در نشست زیمان کودکی با موضوع بسته های تربیت و یادگیری کودکستان گفت: مدرسه ای شدن و آموزش مهارت های ابتدایی، چالش کودکستان هاست.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، مجتبی همتی فر، رییس سازمان ملّی تعلیم وتربیت کودک، در نشست زیمان کودکی با موضوع بسته های تربیت و یادگیری کودکستان گفت: یکی از چالش هایی که طی سال های گذشته با آن مواجه شده ایم، مسیلهٔ مدرسه ای شدن و آموزش مهارت های ابتدایی در دوران پیش از دبستان است. توجه به تنوع محتوایی متناسب ساختار فرهنگی، اقلیمی و دینی گستردهٔ کشور ما نیز عمدتاً در این محصولات مغفول مانده است.»

همتی فر حرکت تولید محصول از کتاب به سمت بسته های ترکیبی تربیت و یادگیری و ایجاد یک مجموعه را که در آن آموزش غیرمستقیم اتفاق بیفتد یکی از ضرورت های فعالیت در این حوزه برشمرد.

همچنین هزینهٔ بالای برخی از محصولات و نیاز  به تدبیر برای مناطق کم برخوردار و محروم نیز از موضوعات مورد اشاره ایشان بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همتی فر: مدرسه ای شدن و آموزش مهارت های ابتدایی، چالش کودکستان هاست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همتی فر: مدرسه ای شدن و آموزش مهارت های ابتدایی، چالش کودکستان هاست"، کلیک کنید.