هلاکتِ سارق مسلح در اندیمشک – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

هلاکتِ سارق مسلح در اندیمشک - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، سرهنگ علیرضا میررضایی گفت: دستگیری سارق و شروری که در پرونده خود سوابقِ متعدد کیفری اعم از سرقت مسلحانه، تیراندازی، تخریب خودرو شهروندان دارد و تحت تعقیب قضایی است، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام فعالیت هایِ فنی و تخصصی موفق به شناساییِ مخفیگاه متهم شده و برای دستگیری او اقدام کردند که سارق پس از مشاهده ماموران با همکاری سه نفر از همدستانش به سمت ِ عواملِ انتظامی تیراندازی و قصد متواری نمودن او را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک بیان کرد: عواملِ پلیس با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، مجبور به اقدام متقابل می شوند که متهم اصلی به هلاکت رسیده و سه نفر از همدستانش مجروح شدند.

وی اظهار کرد: همچنین بررسی های تکمیلی در خصوص جرایم فرد شرور و کشف سلاح و مهمات غیرمجاز تحتِ پیگیری و اقدام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلاکتِ سارق مسلح در اندیمشک – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلاکتِ سارق مسلح در اندیمشک – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.