انتخابات مربوط به قشر و جریان خاصی نیست

انتخابات مربوط به قشر و جریان خاصی نیست

اسمارت تیم/خراسان رضوی فرماندار کلات گفت: انتخابات مربوط به قشر و جریان خاصی نیست و متعلق به همه مردم ایران است.

علی صلاحی امروز، 29 بهمن در هشتمین نشست مدیریت اخلاق مدار خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها و نهادهای عمومی و انقلابی و نیروهای جهادی هر کس که می تواند در همین مدت کوتاه باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات باید خدمتی را به انجام برساند و مشکلی را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما به خصوص برگزار کنندگان انتخابات تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه است، اظهار کرد: کمتر از دو هفته دیگر تا برگزاری انتخابات باقی مانده و مباحث مربوط به آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار کلات تصریح کرد: اگر انتخابات و تحقق جمهوریت نظام مهم است که هست و اگر این انتخابات به دلایلی اهمیت مضاعف دارد که دارد، لذا نه فقط همه دلسوزان انقلاب، بلکه همه دلبستگان به ایران عزیز به رغم برخی نارضایتی ها و گلایه هایی که دارند باید تلاش خود را برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات به کار گیرند.

وی در ادامه افزود: اگرچه فرصت بسیار کوتاه و کمتر از دو هفته به زمان برگزاری انتخابات باقی نمانده است اما باید حداکثر استفاده را از این فرصت برای تحقق جهاد خدمت، جهاد تبیین و امیدآفرینی داشته باشیم.

صلاحی عنوان کرد: همه دستگاه ها و نهادهای عمومی و انقلابی و نیروهای جهادی و هر کسی که می تواند به هراندازه در همین مدت کوتاه خدمتی را به انجام برساند و مشکلی را حل کند و خدماتی که به افزایش مشارکت کمک می کند را هر چند کوچک شناسایی و برای انجام آن برنامه ریزی شود.

 وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه بوده اند و این بار نیز مانند همیشه پرشور و شعور در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد، گفت: قانون بر همراهی همه دستگاه های دولتی و عمومی در انتخابات تاکید کرده است.

فرماندار کلات با تاکید بر اینکه انتخابات مربوط به قشر و جریان خاصی نیست و متعلق به همه مردم ایران است، افزود: انتخابات متعلق به همه بوده و همه دستگاه های اجرایی باید در اجرای آن کمک کنند.

وی همچنین بیان کرد: طبق قانون، دستگاه ها موظف به همکاری با عوامل برگزاری انتخابات هستند و ماده 13 قانون انتخابات در این خصوص تکالیف و وظایف همه را مشخص کرده است.

صلاحی اذعان کرد: موسسات دولتی و وابسته به دولت، شهرداری ها و موسسات عمومی موظف شده اند تا تمامی امکانات و پرسنل خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار وزارت کشور، فرمانداری، بخشداری و دهیاری ها قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان با سیاه نمایی تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت مردم به کار گرفته اند، افزود: اهمیت انتخابات برای مردم به ویژه نسل جوان باید به خوبی تبیین شود.

نماینده عالی دولت در کلات با تاکید بر اینکه نباید تحت تاثیر دروغ های دشمنان و حرف های ناصحیح در مورد انتخابات قرار گرفت، گفت: وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم بدون اعمال سلیقه سیاسی و نظرات شخصی است.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات مربوط به قشر و جریان خاصی نیست" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات مربوط به قشر و جریان خاصی نیست"، کلیک کنید.