خانه ورزش روستای تخت شهرستان رزن افتتاح شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

خانه ورزش روستای تخت شهرستان رزن افتتاح شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، نعمتی مفرح ادامه داد: خانه های ورزش روستای تخت با همکاری دهیاری و اهالی روستا، بسیج ورزشکاران شهرستان و هیات ورزشهای روستایی و عشایری شهرستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با حضور امام جمعه محترم شهر دمق، بخشدار محترم بخش سردرود، بخشدار محترم بخش بغراطی، فرمانده محترم بسیج سپاه شهرستان، رییس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سردرود، رییس محترم اداره ورزش و جوانان، مسیول محترم بسیج ورزشکاران شهرستان، و با استقبال و حضور کم نظیر اهالی خوب روستای تخت افتتاح شد.

وی میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، شطرنج، دارت و کیسه بوکس و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه های ورزش روستایی عنوان کرد.

رییس هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی و محلی شهرستان رزن با بیان اینکه تاکنون 2 خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز شده اند، تاکید کرد: خانه های ورزش روستایی نقش بسزایی در توسعه ورزش و کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها دارند و همچنین به زودی خانه ورزش روستای ماهنیان با همکاری بسیج ورزشکاران و دهیاری و شورای اسلامی روستا تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

نعمتی مفرح خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع فرهنگی تاکنون 20 بازی بومی و محلی در شهرستان شناسایی شده به طوری که تنوع این رشته ها زمینه جذب بیش از هزار ورزشکار سازمان یافته را در این هیات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه رزن یکی از شهرستان های سرآمد در رشته بازی های بومی و محلی است، تاکید کرد: تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت مردمی سیزدهم است که زمینه های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را مهیا ساخته می کند.

رییس هیات ورزش های روستایی و عشایری شهرستان ادامه داد: توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای شهرستان خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانه ورزش روستای تخت شهرستان رزن افتتاح شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانه ورزش روستای تخت شهرستان رزن افتتاح شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.