معمای پیدا شدن اجساد بدون سر در سوید

به گزارش اسمارت تیم، در ابتدا ، تمرکز گروهی از محققان که در حال بررسی و تحقیق درباره این اتاق های تدفین بودند، بر این موضوع بود که یکی از قدیمی ترین مکان های “میز یا اتاق تدفین سنگ (دلمن)” اسکاندیناوی را پیدا کرده اند. اما بعد از گذشت مدتی، نکته دیگری توجه آنها را جلب کرد: هیچ یک از اسکلت ها، جمجمه و استخوان ران نداشتند.

کارل گوران سیوگرن، باستان شناس معروف دراین باره گفت:« جمجمه ها و استخوان های بزرگ این اسکلت ها وجود نداشتند و به نظر می رسد که از قبر برداشته شده بودند. ما نمی دانیم که آیا این موضوع به رسم و رسوم تدفین آن دوره برمی گردد یا داستان دیگری در پشت آن نهفته است.»

dolmen-sweden.jpg

محققان بر این باور هستند که این قبرها در تیارپ سوید، به دوره نوسنگی اولیه و 3500 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردند و از عصر حجر دست نخورده باقی مانده اند.

در گزارش «اسکلت های بدون سر» بیشتر درباره این ماجرا بخوانید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معمای پیدا شدن اجساد بدون سر در سوید" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معمای پیدا شدن اجساد بدون سر در سوید"، کلیک کنید.