یک پایگاه نظامی آلمان به دلیل خرابکاری بسته شد

یک پایگاه نظامی آلمان به دلیل خرابکاری بسته شد

یک منبع امنیتی اعلام کرد که پایگاه هوایی کلن-وان آلمان در مجاورت فرودگاه کلن به‌طور موقت بسته شد و به سربازان آنجا گفته شد که از آب لوله‌کشی ننوشند، هم‌زمان مقامات در حال بررسی خرابکاری احتمالی هستند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، این منبع با تایید گزارش مجله اشپیگل افزود، آب این پایگاه که دارای ۴۳۰۰ سرباز و ۱۲۰۰ کارمند غیرنظامی است، ممکن است پس از ورود غیرقانونی فردی به داخل پایگاه از طریق بریدن حصار آن، آلوده شده است.

در حال حاضراقدامات پیشگیرانه انجام شده و نمونه‌هایی از این آب برای تعیین هر گونه آلودگی به آزمایشگاه ارسال شده است.

بر همین اساس این پادگان‌ نظامی محاصره شده و ورود و خروج در آن محدود شده است. این پایگاه که در جنوب غربی آلمان واقع شده است، میزبان حمل و نقل هوایی نیروی دفاعی آلمان و مسئول هواپیماهایی است که اولاف شولتس، صدراعظم آلمان برای سفرهای بین المللی از آن استفاده می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک پایگاه نظامی آلمان به دلیل خرابکاری بسته شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک پایگاه نظامی آلمان به دلیل خرابکاری بسته شد"، کلیک کنید.