گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است

گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است

مدیرکل آژانس با بیان اینکه مذاکرات با ایران همچنان ادامه دارد ادعا کرد که پیشنهادهای مطرح شده درباره نحوه اجرای توافق اسفند 1401 «ملموس» است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، رافایل گروسی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران مستقر در وین ابراز امیدواری کرد که ظرف مدت کوتاهی گام های ملموسی در زمینه اجرای توافق اسفند 1401 برداشته شود.

وی گفت: هدف من از سفر این بود که مذاکرات جدی با ایران داشته باشم و بتوانیم چند پیشنهاد ملموس را بررسی کنیم که حوزه های مختلف بیانیه مشترک را در بر می گیرد.

مدیرکل آژانس با بیان اینکه مذاکرات با ایران همچنان ادامه دارد ادعا کرد که پیشنهادهای مطرح شده درباره نحوه اجرای توافق اسفند 1401 «ملموس» است و «ما در این زمینه با ایران در تعامل هستیم و اینکه چه اقدامی را می توان زودتر تعریف کرد»

گروسی وارد جزییات مدالیته های پیشنهادی نشد و به خبرنگاران گفت: این ها مسایل خاص و حساسی هستند و من به طور کلی به آن ها اشاره می کنم. از طرفی تا زمانی که ایران (مدالیته ها را) نپذیرد، به ویژه اینکه برخی اقدامات داوطلبانه هستند، پرداختن من به این مسایل مناسب نیست.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است"، کلیک کنید.