کنعانی: فرانسه حقی برای ورود به تصمیمات قضایی ایران ندارد

کنعانی: فرانسه حقی برای ورود به تصمیمات قضایی ایران ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فرانسه در موضوعات حقوق بشری که نمونه واضح آن انفعال در موضوع نسل کشی غزه است، دارای رویکرد دوگانه بوده و از سوی دیگر مامن تروریست های ضدایرانی است، لذا حقی برای ورود به تصمیمات قضایی ایران ندارد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت وگویی اظهارکرد: فرانسه در موضوعات حقوق بشری که نمونه واضح آن انفعال در موضوع نسل کُشی غزه است، دارای رویکرد دوگانه بوده و از سوی دیگر مامن تروریست های ضدایرانی است، لذا حقی برای ورود به تصمیمات قضایی ایران ندارد.

کنعانی گفت: افراد مورد اشاره در بیانیه وزارت خارجه فرانسه بر اساس شواهد و مدارک متقن دستگیر شده و دولت فرانسه بخوبی نسبت به جرایم آنها واقف است، فلذا معتقدیم استفاده از الفاظ نادرست در بیانیه وزارت خارجه فرانسه فرار به جلو بوده و کمی به حل مشکلات نمی کند.

وی تاکید کرد: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران مستقل بوده و تصمیمات قضایی آن محترم و لازم الاجراست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: در حالیکه دولت فرانسه در موضوعات حقوق بشری که نمونه واضح آن انفعال در موضوع نسل کُشی غزه است، دارای رویکرد دوگانه بوده و از سوی دیگر مامن تروریست های بدنام ضدایرانی است، حقی برای ورود به تصمیمات قضایی جمهوری اسلامی ایران ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنعانی: فرانسه حقی برای ورود به تصمیمات قضایی ایران ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنعانی: فرانسه حقی برای ورود به تصمیمات قضایی ایران ندارد"، کلیک کنید.