کلنگ‌ گازرسانی به ۵ روستای میرآباد به زمین زده شد

کلنگ‌ گازرسانی به ۵ روستای میرآباد به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم از آذربایجان‌غربی، طی مراسمی با حضور کرمی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، حسین‌پور نماینده شهرستان‌های سردشت میرآباد و پیرانشهر در مجلس، خضری فرماندار میرآباد، عمری رئیس اداره گاز سردشت و میرآباد و اعضای شورای اداری این شهرستان، کلنگ گازرسانی به ۵ روستای بر زمین زده شد.

در این مراسم، عمری رئیس اداره گاز سردشت و میرآباد با اشاره به آغاز پروژه گازرسانی به ۵ روستای محور نوآباد، اظهار کرد: این روستاها شامل: نوآباد، پاراستان، شیوه جو، نلوسه و دشتی خواهد بود.

به گفته وی، با گازدار شدن این روستاها، در مجموع ۲۰۰خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره گاز سردشت و میرآباد همچنین با بیان اینکه در قالب این پروژه  ۹ کیلومتر خط توزیع اجرا می‌شود،  افزود: برای گازدار شدن این روستاها،  ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلنگ‌ گازرسانی به ۵ روستای میرآباد به زمین زده شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلنگ‌ گازرسانی به ۵ روستای میرآباد به زمین زده شد"، کلیک کنید.