کریمیان بعد از باخت خواستار تست دوپینگ رقیبش شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

کریمیان بعد از باخت خواستار تست دوپینگ رقیبش شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسمارت تیم، رویداد کی وان مکس 2014 با عنوان K-1 World MAX 2024، روز گذشته چهارشنبه اول فروردین ماه، با 25 مبارزه در ورزشگاه ملی «یویوگی» شهر توکیو برگزار شد که سینا کریمیان، برای عنوان قهرمانی دسته 90 کیلوگرم در مبارزه با «لیو سی» چینی و در راند سوم با ناک اوت فنی مبارزه را واگذار کرد.

کریمیان در کنفرانس خبری پس از مبارزه مدعی شد حریفش دوپینگ کرده است. وی افزود: از مسیولین برگزاری تقاضا دارم تا از او (لیو سی) تست دوپینگ بگیرند. من در هلند با مبارزان زیادی که 120 کیلوگرم وزن دارند تمرین کردم، اما در اینجا چیزی متفاوت دیدم!

از سوی دیگر پس از اهدای عنوان قهرمانی این دسته وزنی به «لیو سی»، محمود ستاری دیگر عنوان دار قهرمانی سازمان کی وان وارد رینگ شد و او را به مبارزه دعوت کرد. ستاری در سال 2022 تاج طلایی تورنمنت سنگین وزن این سازمان را کسب کرده است. او قهرمانی سازمان های کراش، ام وان، بازی های ساحلی و بازی های داخل سالن را در کارنامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کریمیان بعد از باخت خواستار تست دوپینگ رقیبش شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کریمیان بعد از باخت خواستار تست دوپینگ رقیبش شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.